Nu är nr 1 på väg ut!


Det är jättespännande och se hur tidningen kommer att tas emot! Jag hade i bästa fall hoppats på att få annonser så att det skulle räcka till 24 sidor, men jag är mycket tillfredställd över att det första numrets 16 sidor nu är på väg ut till STOKKs medlemmar i Hundsport nr 5. Stockholms Kennelklubbs ledning är mycket nöjda med att ha fått en tidning till klubben. Jag tror att även medlemmarna i de lokala kennelklubbarna blir överraskade av att få en tidning. De kommer att få hämta sitt exemplar på klubben. Jag blev själv lite överraskad av att det första numret innehåller rabattcheckar på 900 kr. Det gör att tidningen kommer att få ett extra långt liv hos många läsare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0